LT

Darbas administracijoje

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

  • PL/SQL programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

     

    ☑️ Pareigos: PL/SQL programuotojas (-a)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-jos) veiklos rezultatus.

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • naujų sistemų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų pakeitimų projektavimas ir programavimas;
    • esamų (legacy) sistemų procesų tobulinimas, greitaveikos optimizavimas ir saugumo spragų šalinimas;
    • sistemų priežiūra ir incidentų sprendimas.

     

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 metų Oracle PL/SQL programavimo ir reliacinių duomenų bazių projektavimo patirtį;
    • esi atsakingas (-a), orientuotas (-a) į galutinį rezultatą ir darbų kokybę;
    • turi GIT ar kitų programinio kodo versijų kontrolės sistemų taikymo patirties;
    • turi darbo patirties su dideliais duomenų kiekiais ir registrų integracijomis;
    • privalumas, jei turi Oracle duomenų bazių administravimo žinių ir PHP patirties.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „PL/SQL programuotojas (-a)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: Žmonių ir kultūros vystymo skyrius, el. paštas karjera@regitra.lt

    Dėkojame visiems susidomėjusiems! Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

     

  • Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2700 - 3500 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, preliminariai 3240 - 4200 Eur bruto.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • organizuoti ir planuoti skyriaus darbą, užtikrinti sklandų skyriui priskirtų užduočių įvykdymą, bendradarbiauti su kitų padalinių darbuotojais;
    • valdyti metinį pirkimų planą, jo pakeitimus ir  užtikrinti įgyvendinimą teikti su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją viešuosius pirkimus kontroliuojančioms ir priežiūrą vykdančioms institucijoms;
    • administruoti Centrinės perkančiosios organizacijos sistemą bei įmonės viešųjų pirkimų valdymo informacinę sistemą;
    • derinti, prireikus rengti viešųjų pirkimų dokumentus bei organizuoti vidaus teisės aktų ir kitų dokumentų, susijusių su įmonės viešaisiais pirkimais ir skyriaus veikla, parengimą bei atlikti jų stebėseną, kontrolę ir organizuoti pakeitimus;
    • organizuoti ir užtikrinti viešųjų pirkimų komisijų veiklą;
    • įgyvendinti viešųjų pirkimų sričiai pavestus uždavinius ir funkcijas, užtikrinti nustatytais terminais ir teisingą  ataskaitų, duomenų bei informacijos pateikimą;
    • konsultuoti įmonės kolegas viešųjų pirkimų planavimo, inicijavimo ir vykdymo klausimais.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trejų) metų patirtį viešųjų pirkimų srityje;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų vadovavimo padaliniui ar komandai patirtį;
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • moki naudotis Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema bei Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) katalogu ir išmanai viešųjų pirkimų procedūras, taip pat turi Viešųjų pirkimų tarnybos išduotą pirkimų specialisto pažymėjimą;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu; ir žodžiu, teiki išvadas ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo bei skyriaus veiklą;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos Prašymų teikimo modulį iki 2024-05-17.

    Kandidatuoti

     

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Strateginio planavimo ir veiklos efektyvumo skyriaus vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Strateginio planavimo ir veiklos efektyvumo skyriaus vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3500 - 4400 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (peliminariai 4200-5280 Eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • organizuoti ir planuoti skyriaus darbą, užtikrinti sklandų skyriui priskirtų užduočių įvykdymą, nustatyti skyriaus darbuotojams užduotis bei kontroliuoti jų įvykdymą;
    • dalyvauti rengiant įmonės veiklos strateginį planą, metinį veiklos planą, koordinuoti ir prireikus kontroliuoti šių planų vykdymą;
    • dalyvauti rengiant metines ir tarpines pusmetines ataskaitas, taip pat Įmonės strategijos įgyvendinimo ataskaitas, užtikrinti jų pateikimą nustatytais terminais valdymo organams ir atsakingoms institucijoms;
    • organizuoti įmonės generalinio direktoriaus ir struktūrinių padalinių vadovų savaitinius, mėnesinius ar metinius pasitarimus, apibendrinti pateiktą informaciją, priimtus sprendimus, kontroliuoti šių susitikimų metu gautų pavedimų vykdymą;
    • analizuoti įmonės veiklą ir teikti siūlymus dėl įmonės veiklos efektyvumo priemonių taikymo, rodiklių nustatymo ir vykdymo, bei rengti išvadas ir rekomendacijas dėl įmonės veiklos efektyvumo didinimo.

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį nei aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 3 metų darbo patirtį vadovaujamo darbo patirtį strateginio planavimo srityje;
    • moki anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu);
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • turi gebėjimą strategiškai mąstyti, išmanai veiklos efektyvumo taikymo priemones ir turi jų pritaikymo patirties;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus turite pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos Prašymų teikimo modulį iki 2024-05-20.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Klientų patirčių projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Klientų patirčių ir kokybės valdymo skyriaus Klientų patirčių projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2200 - 2800 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (2640 - 3360 eur bruto) 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • rūpintis Įmonės klientų patirties gerinimu analizuojant klientų  lūkesčius, poreikius, atsiliepimus;
    • nustatyti, diegti ir tobulinti Klientų aptarnavimo standartą bei rūpintis Įmonės padalinių standartizavimu;
    • kurti ir diegti klientų patirties vertinimo sistemą, kuri leis rinkti duomenis, juos stebėti, matuoti bei identifikuoti galimas gerinimo sritis visoje kliento kelionės eigoje;
    • organizuoti klientų patirties vertinimo tyrimus, analizuoti gautus rezultatus, teikti siūlymus dėl pokyčių įgyvendinimo;
    • analizuoti klientų prašymus ir skundus, rengti ir teikti rekomendacijas bei konsultuoti įmonės darbuotojus dėl klientų aptarnavimo kokybės;
    • vystyti, koordinuoti ir įgyvendinti projektus ir kitas iniciatyvas, kurių tikslas yra gerinti klientų patirtį;
    • rinkti, sisteminti, analizuoti ir komunikuoti įmonės darbuotojams apie klientų patirtis;
    • konsultuoti ir ugdyti įmonės darbuotojus klientų aptarnavimo srityje ir stiprinti orientacijos į klientą kultūrą įmonės viduje

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį nei aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį klientų patirčių arba klientų aptarnavimo srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai klientų aptarnavimo, klientų patirčių valdymo principus ir įrankius;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Klientų patirčių projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Kokybės projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Pareigos: Klientų patirčių ir kokybės valdymo skyriaus Kokybės projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1800 - 2400 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (2160 - 2880 eur bruto) 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • kurti ir diegti paslaugų kokybės tikrinimo ir neatitikčių valdymo sistemą;
    • rengti klientų aptarnavimo standarto reikalavimus, inicijuoti šio standarto pakeitimus bei vykdyti klientų aptarnavimo standarto įgyvendinimo kontrolę;
    • rengti kokybės patikrinimo procedūras ir tikrinti paslaugų teikimo atitiktį kokybės reikalavimams;
    • inicijuoti procesų  tobulinimą ir siūlyti proceso automatizavimo sprendimus, kurie padėtų užtikrinti paslaugų kokybę ir kontrolę;
    • vystyti, koordinuoti ir įgyvendinti projektus ir kitas iniciatyvas, kurių tikslas yra gerinti paslaugų kokybę;
    • analizuoti klientų lūkesčius, poreikius ir pasiūlymus bei skundus taip pat kokybinius rodiklius, rengti ataskaitas, teikti įžvalgas bei rekomendacijas;
    • kurti, diegti ir palaikyti į kokybę orientuotą organizacinę kultūrą.

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi ne žemesnį nei aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį veiklos kokybės valdymo, klientų aptarnavimo, klientų patirčių srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai klientų aptarnavimo principus bei veiklos kokybės valdymo principus ir įrankius;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Kokybės projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Rinkodaros projektų vadovė (-as) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Rinkodaros projektų vadovė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2300-2800 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (Preliminariai 2760 - 3360 Eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️Darbo pobūdis:

     

    • rengti ir įgyvendinti įmonės rinkodaros strategiją;
    • organizuoti bei įgyvendinti rinkodaros kampanijas ir turinio projektus;
    • rūpintis vientisa įmonės komunikacija socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, LinkedIn);
    • gebėti aiškiai ir kūrybiškai pateikti įmonės siunčiamą informaciją klientui; 
    • kurti reklaminį turinį (vaizdo ir audio klipai, maketai bei kt.) pagal poreikį pasitelkiant išorinius partnerius;
    • kurti ir prižiūrėti įmonės vizualinį identitetą;sekti bei analizuoti pasiektus rezultatus ir teikti įžvalgas.

     

     

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį (arba jam prilygintą) išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį rinkodaros srityje;
    • gebi savarankiškai valdyti rinkodaros projektus bei analizuoti jų rezultatus;
    • privalumas, jei gebi dirbti su Google Analytics, grafinio dizaino programomis;
    • privalumas, jei turi patirties bendraujant su žiniasklaidos atstovais.

     
    Siųsti CV

     

    Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus siųskite su nuoroda „Rinkodaros projektų vadovė (-as)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.